.::. KENA KERJA KE .::.


Mood raya masih ada lagi. Nak pergi kerja pun masih dalam keadaan mood 'Malas' lagi. Yelah seminggu bercuti sakan bila tiba hendak memulakan tugasan teramat lah malas. Rasanya bukan ros sorang kan mungkin ramai orang lain yang seperti ros..raya blues. Lagi pun
kerja-kerja di pejabat tak ada yang urgent dan projek agak kurang.
Biasalah hujung tahun kan.

Hari ini dari pagi ros asyik melayan lagu dari kumpulan UNGU.
Ros suka lagu ni mcm best aje lirik dia.
Jom dengar dan layan lagu ni..

Andai kutahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku
Aku takut
Akan semua dosa dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku
Andai kutahu
MalaikatMu kan menjemputku
Izinkan aku
mengucapkan kata tobat padaMu
Ampuni aku
Dari segala dosa dosaku
Ampuni aku
Menangisku bertobat padamu
Aku manusia
Yang takut neraka
Namun aku juga
Tak pantas di surga

lagu ini yang paling menyentuh yang pernah ros dengar, especially the liric ( very touching…..). This song really have its own reflection deep into our heart..it makes me recall my sins those past years..

kematian sesuatu yang pasti..tiada siapa yang terkecuali...

wasalam

0 comments: