.::aT rAnHiLl::.

Kerja ker….emmh…. kerja.... tapi hari ni kan hari sabtu mengapa kerja..
Itu lah soklan yang biasa ros dengar bila ros kerja pada hari sabtu. Kalau hari biasa balik kerja lambat orang tak tanya pulak….Balik lambat ker?..
macam marah jer bunyi nya kan…..hehehe.

Hari ini ros berkerja di Ranhill Worley kerana ros ada kerja Kumang Approach kat Landfall. Bilalah projek Kumang ni nak habis ya. Dah letih lah,
lagipun rasanya dah lama habis tapi masih ada lagi komen dari Client.
Ros kena juga siapkan kerja ni sebab ros yang handle project ni dari mula.
Tak banyak pun kerja tu..sikit jer just only complicated about scale.

kerja oh kerja

Ros dah pening kepala fikirkan Project ni daripada tak ada jerawat sampai dah tumbuh merata kat muka ni……rasanya pasal kerja ke atau orang (client).
Tapi lebih ke orang-orang…..aik..ros lain jer bunyi.

Lagi pun terlalu banyak option route layout yang client minta. Tapi route layout lama juga yang digunakan. Yang merumitkan ada coral yang besar pada laluan pipe ke landfall..
how to avoid the coral..buat lawak ya…suruh ultraman alihkan boleh?....
jawapan tu dah tahap tension lah...:p
Tak payah tension lah, kita tengok keputusan bola EURO 2008 di tempat Akmar. Sapa menang..sapa kalah ni...tak tau. Nampak sangat ros tak tengok bola.:p

hari-hari update nampak

Kerja macam mana pun ros tetap ceria…gembirakan diri anda….:p

Ina pinjam PC

Kerja dah siap ros dah nak balik..dalam perjalanan nak keluar dari office, semua tempat ros singgah...depa tak datang kerja..sunyi kat office. Yang datang kerja cuma Eddie (kau punya pasal lah kena datang..tapi kau yang tolong ambik gambar...thanks a lot.), Edura, Nazrin dan Ezwan.



Koleksi kereta idaman Akmar...WOW.... nak satu boleh.

ok dah hampir pukul 2 petang..time out. Bila diperlukan hasil kerja ros...ros akan kembali lagi tapi buat masa kini biarlah ros di Twin Tower.

Miss U all so much!!!!!!


…Bye RWP….dedaaa!!!!

0 comments: