.::. LUNCH .::.

Hari ros dan Ina berkesempatan untuk makan tengahari bersama rakan-rakan. Kami memilih The Manhanttan..yang menyediakan makanan ikan. Ros agak lewat sikit tiba kerana ada urusan peribadi. Terima kasih kerana sanggup menunggu ros.


Nazerah Aida, Ros, Ina , Nik dan bersama SIFU kami...abg Azahari.



Menunggu makanan yang tak sampai-sampai lagi...perut dah lapar ni (walaupun tak makan ikan). Sambil menunggu makanan kami pun berbual lah...apakah kami akan bersama lagi apabila kami berpindah ke INTECSEA. Ros tak pernah cerita kan dalam blog yang Ranhill WorleyParsons beli company INTEC. Itulah topic yang hangat sekarang ni. Masalahnya sekarang kami semua tidak mahu pindah ke bangunan INTEC. Adakah ros akan berhenti dari Ranhill dan berkerja di syarikat baru? Ros belum terfikir pun untuk berhenti tapi jika keadaan memaksa...nak buat macam mana kan.
Betul kata abg Azahari kita lebih terror dari team INTEC, walaupun mereka sebuah syarikat pipeline yang terkenal tapi ada juga 'scope of work' yang kami lebih pandai dari INTEC staff.(perasan lah pulak)



Sebelum makan kena posing dulu kan..untuk kenangan. Mana lah satu hari nanti kita terpisah. Mungkin ros dah berhenti ke, berhijrah ke negara lain atau sudah bersara dan mempunyai butik sendiri yang ros idamkan selama ini.. GAYA SANTUN SDN BHD...terletak di KLCC. Satu hari nanti mungkin akan menjadi realiti...sapa tahu.



Bergaya kan staff manhanttan ni membakar udang dan sos untuk sebatikan rasanya




Ni lah makana yang kami order..ada lapan ekor udang yang di grill dan garlic rice,
...boleh lah tapi agak mual sbb tak pedas.:))


wassalam

0 comments: