.::. mY hEaR .t::.

SALAH KAH AKU..?

how am i suppose to feel..
when i'm trying so hard to made them understand..
but nobody wants to listen..
maybe i shouldnt tell them anything..

kenapa perkara yang buruk hanya jadi pada orang baik2 saja..?
kenapa orang2 yang jahat tu..masih hidup senang lenang..?
kenapa hidup aku yang mati ni..tak berkesempatan nak hidup macam orang lain..?
kenapa aku..?? kenapa tak orang lain..??..kenapa..
kebaikan aku..dibalas dengan balasan buruk macam ni..?

dunia ni mungkin tak berubah..hanya kekurangan seorang saja..
tapi macam mana rasanya..kalau hari ini masih bercakap dengannya..
dan tiba2..die dah tak ada..
macam mana..? macam mana..? macam mana nak teruskan hidup ni..?
hanya kegelapan yang ada..
tak ada lagi die untuk melindungi..memimpin..
membelai..memanja..dan mencintai?
salahkah kalau aku bersedih..kehilangannya..?

salahkah aku bersedih kehilangan harapan dan impianku..?
salahkah aku..jika aku ingin hidup bahagia seperti orang lain..?
salahkah aku..jika apa yang aku lakukan..adalah untuk kebaikan semua..?
salahkah aku jika aku sanggup korbankan diri untuk mereka yang aku sayangi..?
salahkah aku..jika aku ingin melindungi meraka?
salahkah aku jika aku tak mahu kehilangan..?
salahlah aku..?

dont know what to do..dont know where to go now..just need hold on to u..
in the perfect wolrd..this couldnt ever happen..
in the perfect world..you still be here..
why is everything is so hard..i think i was strong..
i keep on trying..but i cant find my way..everything's gone..

do you ever feel like breaking down..
do you ever feel out of place like some..
how you just dont belong..and no one understands you..
do you ever want to run away..
do you lock yourself in your room..with the radio on turned up so loud..
that no one hears you screaming..no you dont know what its like..
when nothing feels alright..you dont know what its like to be me..
to be hurt..to feel lost..to be left out in the dark..to be kicked when youre down..
to feel like youve been pushed around..to be on the edge of breaking down..
when no ones there to save you..no you dont know what its like..
welcome to my life........
do you wanna be somebody else are you sick of feeling so left out..
are you desperate to find something more..
before your life is over..
are you stuck inside a world you hate..
are you sick of everyone around..
with the big fake smiles and stupid lies..
but deep inside youre bleeding..
welcome to my life........


wassalam

0 comments: