.::. fRiEnDs .::.

Gembiranya hari ini bila my colleagues dari Ranhill nak datang ke KLCC dan boleh makan tenghari bersama mereka....best..best. Kami memilih secret Recepi untuk lunch hari ni....rasanya dah lama tak makan kat sini..kali terakhir makan dengan seorang kawan di Ampang Point.

Banyak topik yang kami ceritakan..dari pada topik kerja-kerja di pejabat hinggalah ke topik increment salary this year. Topik ni sensitive sikit...ros no komen lah...banyak susah..sikit lagi lah susah. Nak kata kaya tu idak lah cuma senang sikit jer...boleh gitu. Ros bersyukur pada allah dengan apa yang ros ada sekarang ni, .. now, I got the chance of becoming what I wanted to be.. Alhamdulillah..thanks to the Almighty....tak payah lah kaya sangat.
Kaya ker ros......ada sesiapa boleh beri jawapan.

Tak ada maknanya pun...

Hari ini merupakan hari-hari terakhir Lim dan Mae di ranhill..mereka akan kembali ke kampus di UTP..study hard dont play play..;). Lim agak pendiam hari ini..tak banyak cakap macam selalu...what happen with u today Lim. Sedih ya...., Setahun jer belajar lepas tu boleh minta kerja di ranhill dan boleh jumpa kami lagi...kalau ada lagi lah...lalala..

Thank you so much my dear friends....I'm so appreciate n sungguh terharu kerana luangkan masa untuk ros....I'm gonna miss you all.. jumpa lagi..dedaaa..

Cherry N Alvin


Visant N Lim Kha Loon

Sphagetti Bolognesse...sedap sgt...kongsi dengan Ina


akmar apa ni...lupa!!!

2 comments:

Vietnamese beef noodle

Rasa dia cam lebih kurang bakso jer...

July 15, 2008 at 1:14 PM  

Thank U dear...tahu makan jer..
sedap gak..

July 15, 2008 at 3:26 PM